torsdag, september 18, 2008

Mårten Rask - jag kramar dig!

----
Mårten Rask sa...

Hej du.

Ett tips: innan du börjar blogga så vore det kanon om du lärde dig svenska din jävla sopa. Lär dig skilja på "de" och "dem" för helvete.

Idiotjävel.

den 18 september 2008 14:35

----

Hej Mårten Rask - din kryptiske jävla Fader Fourah!

Av din kommentar att dömma är du arg. Sättet du använder orden "jävla sopa", "helvete" och "idiotjävel" tyder på att du nästan är rasande. Hur som helst, det jag nu frågar dig:

- Din "jävla sopa"! Var i "helvete" har jag gjort detta katastrofala misstag med att missbruka användningen av "de" och "dem", "idiotjävel"?

Ge mig en länk eller någonting. Har du bevis mot mitt brott så ber jag om ursäkt och skickar dig lite choklad och en blomma, kanske till och med en nalle som substitut för det du egentligen behöver. Du min vän behöver kärlek!

Mårten- Du behöver en kram. Allvarligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken idiot. Verkligen skrattretande. Hojta till inne hos mig om du får någon länk till var du skrivit fel... Det här vill jag inte missa.