söndag, september 14, 2008

World Trade Center del 1

Fundera lite över detta innan ni lägger er:


Oktober 2004. Caracas, Venezuela.
Byggnaden brann i 17 timmar innan elden släcktes.
---


Maj 1988. First Interstate Bank, Los Angeles, USA
Byggnaden brann i 3½ timme innan elden släcktes.
---

Februari 2005. Windsor Tower, Madrid, Spanien
Byggnaden brann i 20 timmar innan elden släcktes.
---

September 2001, World Trade Center 2. New York, USA.
Byggnaden rök i 18 minuter innan den kollapsade.
---
September 2001, World Trade Center 7, New York, USA
Byggnaden brann på fyra våningar i 1 timme innan den kollapsade.
---
Jag vet inte vad jag säger om detta. Vad säger ni?

10 kommentarer:

Anonym sa...

hm ja det var ju intressant. har ju faktiskt kommit många teorier om att det var sprängladdningar därinne i wtc som typ exploderade i samband med kraschen... finns ju iof väldigt många olika teorier om hur det kunde gå så jävla fort... vi kommer nog aldrig få veta vad som egentligen hände den där dagen så det känns jobbigt att fundera på det, kan jag inte sova inatt skyller jag på dig.

Anonym sa...

Ett lyckat terrordåd där i slutet säger jag!!

Mattias Lyckne sa...

Fick de andra byggnaderna också ett stort jävla flygpan uppkört i pannan eller hur började de brinna?

Anonym sa...

Regeringens verk.

Anonym sa...

FEL, ingen av dom övriga kollapsade. WTC-byggnaderna var dom första stålbyggnaderna i historien som kollapsade pga brand

Anonym sa...

Om ni regeringen skulle ligga bakom något sånt här, så är jag mållös, vem f*n vill mörda 5000 människor?! tragiskt..

Anonym sa...

Hahhahahaha! Du kan inte mena alvar? Lite skillnad om ett Boeing 747 kör rätt in i byggnaden och krossar hela jävla grund armaturen, en om ett par vånigar börjar brinna.

Anonym sa...

hahaha roooligt. flygplanen kaaaan ha något med saken att göra, ja.

Anonym sa...

Vad säger du?

Jag säger bara: Hämskt!

http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

Emelie sa...

Hehe, sett den där filmen -vad-den-nu-heter?

Jag tror på det där med. Det brinner ju ffs inte ens i tornet = omöjligt att stålbalkarna skulle gått sönder och hej och hå. Plus att bara rök = elden får inget syre. Då kunde det knappt brunnit heller.

Det där är skumt!