onsdag, september 03, 2008

Anonym sa...

En reaktion på inlägget jag skrev om Blondinbella (LÄS HÄR):

Anonym sa...
Tror du skulle behöva göra en lista på saker som DU gjort bra under dagen. Kände en ganska stark doft av bitterhet i detta inlägg. Det stank till rätt rejält om jag ska säga min mening! Jobba på självförtoendet du så ska du se att du inte orkar störa dig på folk det går bra för lille vän! Men för övrigt... hmmm... låt mig se? Så här har vi alltså ännu en bitter människa som i sitt inre är en i mängden av alla de som är så oerhört avundsjuka (Fast NEJ, NI "HATAR JU DOM", INTE ALLS AVUNDSJUKA) in my ass. Du kanske borde ta och göra en självrannsakan och gå in i ditt inre lite. Så ska du se att du tillsist hittar vad det är med dig själv du inte trvis med, så ska du se att du slutar störa dig på personer som lyckats här i livet. För sådär skriver bara en bitter och avundsjuk människa. Vi andra orkar inte bry oss! Ska du fortsätta skriva sådär så är tyvärr din blogg bara en i mängden. Den smälter in bra bland alla andra "vi som hatar blondinbella och alla andra stora bloggare". Så prata ut med mormor om du mår dåligt över något eller bara knip tyst och skaffa dig en katt att klappa när du blir arg istället. Du skämmer ju ut dig själv människa. Punkt och slut! Vi kan se detta som en lärorik monolog, ingen dialog, vilket betyder att du inte ska, eller behöver svara.

den 2 september 2008 22:43

---

Till Anonym:

Kan inte du plocka ner dina idolplanscher på Isabella från dina väggar, ta bort dina skygglappar och istället leva ett liv med ett leende på läpparna utanför din bloggosfär?

Jag skriver ett inlägg. DU kommenterar det. Inte jag - det är DU som tar dig tid att kommentera min text med alla dina tecken. Jag har vunnit.

Tack för att du läste mitt inlägg! Och även ett stort tack för att du är så bloggig och gjorde min dag. Det är personer som dig jag vill nå ut till. Och nu gjorde jag det. TACK!
---

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar BBs blogg.
Men jag gillar din mer.

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA!

moget att va anonym när mangör ett sånt inlägg! HAHA