måndag, september 08, 2008

Fashionweek New York

Varför i helvete skrev jag i mitt inlägg tidigare idag att jag skulle återkomma med en uppdatering från modeveckan i New York? Varföööör?

Som ni säkert förstår kommer jag alltså INTE uppdatera med en Fashion-special
. För mig är det en gåta att en halv batikfärgad strutsvinge på överkroppen kan få modeförståsigpåare att gråta av lycka. Jag skrattar när reportrar i en intervju hyllar designern och bakom står en modell iklädd något så fruktansvärt fult. Reportern bara spär vackra, komplicerade och intetsägande ord över den halvfule designern som ler småfult. Jag mår illa av sånt.

Nej, j
ag nöjer mig med "Svennegallerior" som Storstadspojken uttryckte sig innan idag. Är inte han från Ö-vik? Vad fan vill han?

1 kommentar:

Anonym sa...

Aldrig lova om man inte kan hålla. Det säger farmor.