torsdag, september 18, 2008

Jag är en vinnare

Jag fick ett email sent igårkväll:

----
This is to inform you that you have emerged a lucky winner in the IRISH
LOTTERY Award to recieve the payout sum of 1,350,000.00Pounds. You are
advice to file for your claims immediately. Contact Person:

Mr.James Morgan
Email:irish_jamesmorgan@live.com
Direct Number: +44 703 174 0921
+44 703 174 2177

----

Nu sitter jag här och gråter av lycka. Fattar ni hur mycket pengar
1,350,000.00 £ är? Dock är jag nervös. Jag undrar om jag kommer att kunna behålla vinsten när de inser att jag inte är anmäld till Irländska lotteriet. Vad tror ni? Tror ni jag klarar en envig med James Morgan? Med det namnet måste han vara Irland personifierat. Han dricker säkert Guinness. Garanterat!

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha vilket kul inlägg får såna varje dag

Anonym sa...

Hej du.

Ett tips: innan du börjar blogga så vore det kanon om du lärde dig svenska din jävla sopa. Lär dig skilja på "de" och "dem" för helvete.

Idiotjävel.

Anonym sa...

Till Mårten Rask: Notera att egennamn inleds med versal, att även kolon ( : ) följs av versal, och att du borde skrivit "idiotjävel" med versal i början, då föregående mening avslutades med punkt.

Anonym sa...

Jaha, namnrutan i kommentarsfältet tillåter inte versaler i namnet. Blah. Övriga poänger kvarstår.