fredag, september 05, 2008

Prison Break S04E01

Då har jag sett första avsnittet av Prison Break på säsong fyra. Det jag kommer att skriva kommer inte uppfattas som spoiler för er som inte sett avsnittet än.

Prison Break är efter en strålande genomtänkt första säsong, en hyffsad andra och en rörig tredje, inne på sin fjärde säsong. Efter att ha sett 42 minuter av första avsnittet av säsong fyra (läs; hela avsnittet) inser jag att Prison Break kan jämföras med en trappa. Så fort de överlevt den ena händelsen kommer nästa. Och så håller det på. I 42 minuter. Konstant.

Jag vill inte säga att jag har tröttnat. Jag vill veta hur allt kommer att sluta. Innebär det att jag måste gå igenom allt detta får det väl gå för den här gången.
Fast nu när jag tänker efter så måste jag nog säga att jag har tröttnat. Lite. Fast nästa vecka bänkar jag mig ändå framför datorn igen för att se S04E02.

---
Tävlingen som Tshirtstore anordnade tillsammans med oss på FUF är nu avgjord. Vinnare presenteras inom kort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Kolla in sveriges bästa bloggar
www.1000apor.se

Anonym sa...

du är medveten om att både avsnitt 1 och 2 sändes samma vecka va?