lördag, september 13, 2008

Veckans gästbloggare - Fröken Plus kändisupdate

Röda Linjens T-banetåg mot Mörby Centrum stod inne på perrongen. Dörrarna öppnades och min ytterst moderiktiga datorväska och jag stod redo att slänga hos ut i havet av chica stockholmare. Mitt i min noga och utstuderade rymningsväg står Sibel "jag-är-så-glad-att-jag-har-gått-vidare-i-Melodifestivalen" Redzep och babblar i telefon. Jag hann precis väja för att undvika frontalkrock och istället blev det en liten stöt-i-armen-knuff. Hade det inte varit för att hon är sämst medietränad i hela Sverige hade jag garanterat hunnit med ett "ursäkta". Jag sa ingenting.

Skvaller om Svenska kändisar säljer. Följande behöver ni inte betala för att läsa.

  • Magnus Uggla anser att de fjortisposebilderna han tar med sin egen digitalkamera har mer klass än de bilder som erkända svenska fotografer tar på honom.

  • Carolina Gynning i stringtrosor är verkligen en fröjd för ögat. För er som gillar henne säger vi bara - Carolina som är på tv bara ÄR i verkligheten också.

  • Måns Zelmerlöv brukar tydligen ha två flickvänner. Vi får hoppas att Fröken Sernholt har allt man kan önska sig så att herr Lundapåg slipper söka tillfredställelse hos andra kvinnor.

  • Tv4 Nyheternas Rafaela Lindeberg är en fröjd för ögat. Det är tyvärr det enda som är bra med henne. Hennes icke existerande karisma skulle kunna utplåna hela den svenska befolkningen på 1 ynka sekund.

  • Karoline "Fashionflash" Andersson driver en fantastiskt vacker och inspirerande blogg, men i verkligheten är hon lika intressant och intetsägande som ett ruttet bananskal, lämnat i komposten för att just ruttna bort som det bananskal det är.

  • Katrin Schulman utnyttjar sina praktikanter. De får praktiskt taget betala för att praktisera på hennes och Niclas Rams PR-firma - det vill säga, de får ringa och boka möten från sina egna mobiltelefoner.

  • Matte från Bygglov trivs ypperligt insmord i bronzeolja och med lite kläder framför kameran. På krogen är han Elin Klings modemiss - skjortknapparna är definitivt inte i knapphålen och bröstet är lika blottat som Mark Levengoods blankpolerade skalle för lågt flygande svalor.

KÄRE GODE GUD. LÅT INTE MIN ÄLSKADE KRISTOFFER APPELQUIST VARA ETT SVIN NÄR KAMERORNA ÄR SLÄCKTA. TACK PÅ FÖRHAND,
/FRÖKEN

1 kommentar:

Anonym sa...

Undrar var denna fröken kommer ifrån? Kan det vara Skåne, då tre Skånska "kändisar" är angivna?