tisdag, september 09, 2008

2000-talets mest hippa tecken


Titta mina naglar! Åh! *springer till nagelsalongen på en gång*
- Kenza

*
Jag har inga problem med att Kenza tycker att hon har fina naglar. Inte heller att hon vill springa till nagelsalongen. Och egentligen spelar det ingen större roll att hon skriver det på sin blogg heller. Det är ju sånt som är roligt att läsa. Något som däremot får mig att må illa och skratta på samma gång är hennes springande till nagelsalongen inom två *-tecken. Finns det verkligen folk som skriver så nuförtiden? Och i en ålder över 13 år OCH utanför Lunarstorm?

Först kom *pussas*.. Det var liiiiite sött MEN fruktansvärt fult.
Sen kom*ler* - det var hemskt.
*Vill ha* - är om möjligt ännu fulare.
Är *springer till nagelsalongen på en gång* bara en fortsättning på dessa "verb inom stjärntecken"?

Om några år kanske man skriver alla sina böcker inom de här jävla stjärnorna? Henning Mankell kanske inleder sin bok år 2014,"De dödas talan", med;

*Frenetiskt skakade han på kroppen. Den rörde sig inte. Tankarna, ångesten och svettningarna började krypa sig på. Han visste att det bara fanns en sak att göra. Det var morgonen den 18 februari och Ystad låg täckt med ett tunt täcke av snö*

Skriver Henning så i någon av sina böcker kommer jag ha en stjärna på min gravsten. *blir nervös*... *och lite spänd*...*ska nog ta en macka*

5 kommentarer:

Anonym sa...

GUD så hemsk Kenza är. Så hemskt att skriva verb inom stjärntecken, snart blir hon väl till en rasist :(
Seriöst, hur orkar du hacka på dessa tjejer? Bara för att du har ett taskigt självförtroende och en negativ inställning behöver inte de som är lyckliga lida.

Anonym sa...

Det där första var ironi ifall någon puckad inte fattade det.

Fuckyoufashionists sa...

Jag förstod inte. Inte alls

Anonym sa...

Hahahahahahaha

Anonym sa...

Åh...shit jag måste försöka sluta skriva verb inom *-tecken! Tack för att du påminde mig om hur fult det är!