onsdag, augusti 27, 2008

Mobilhållningens hemlighet

Ibland tar jag fram mobilen och går med den i handen. Jag går omkring till exempel på stan och bara har mobilen i handen. Jag ska inte ringa nått samtal, inte skicka SMS och inte heller ta nån bild. Bara hålla den där. Så har jag sett vissa häftiga personer göra och se väldigt coola ut. Men jag - jag lyckas inte alls!

Hur ska man kunna bära mobilen i handen utan att känna mig som en idiot som väntar på ett samtal? Dessutom ska man spela oberörd och låta det komma naturligt. Hur är det möjligt?

Mästaren av avslappnad mobilhållning måste vara
Jeremy Piven i sin karaktär som den fantastiske Ari Gold i serie Entourage (Har ni aldrig sett serien? Gör det!)

Här nedan ses Jeremy utöva konsten med två telefoner - imponerande. Nästan lite avundsjuk. Eller förresten; mycket avundsjuk. Det är i snudd på en konst!



Inga kommentarer: