torsdag, augusti 21, 2008

Inlägg 1; del 1

Klok man har sagt:
"A morning of awkwardness is better than a night of loneliness"

Förutom citat HATAR jag när folk lägger in engelska expressions i svenska meningar (en värld där Silvstedt är okrönt drottning). Jag erkänner; jag hatar det! Jag erkänner också att jag hatar "Bloggare". Är det ens ett ord? Är det verkligen en epitet? Är det verkligen något värt att sträva efter?

Men här är mitt första inlägg innehållandes intryckta engelska uttryck och jag tar mina första staplande steg i bloggvärlden. Hade jag haft en kamera till hands hade jag tagit ett kort. Något av världens mest idiotiska påhitt: Dagens Outfit!

Jag anser mig själv som förlorad - men jag är fan ingen bloggare!

Jag hatar er; bloggbimbos!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är järvt av dig ungeman att ge dig ut i bloggvärldens oändliga rymd. Men Jag och Sara ser fram emot dina framtida ordsammansättningar.

Vänligen. Tom