måndag, augusti 25, 2008

En trendig garderob

Vad är det för fel med intryckta tröjor, shorts och jackor i garderoben? Stänger man bara tillräckligt snabbt slipper man se det, sånär som på en bit av jackan som klämts i dörren.

Modeoffer har skapat någon slags fluga med "trendiga garderober". Det ska vara så jävla stylish. Jag mår illa!

Trots mitt hat till garderobsrensning så måste jag ibland. Jag ser det som att tanka bilen.
Tankar jag inte - kommer jag ingenstans
---> Rensar jag inte - får jag inte plats med grejorna.

Min taktik går ut på följande sätt;
  • Gå upp tidigt, ät frukost och titta på någon inkompetent rebusprogram. (Ordet ni sökte var garage vilket jag fatta efter att bara titta på era jävla rutor i ett par sekunder)
  • Öppna din garderob och släng ut allting. Rensa ut på alla hyllplan och släng ut alla kläder inklusive galgarna.
  • Få ångest och fråga dig själv varför i helvete du gjorde något så korkat.
  • Inse att nu måste du få in allt igen. Lika bra att städa.

Nu har jag en jävligt trendig garderob!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur orkar du vara så negativ?