tisdag, november 04, 2008

Jävlar - en utredare!

Anonym sa:
Killen på bilden heter inte Brian Westwood, vet inte vad han heter på riktigt, riktigt men han kallas iaf för DJ Tjoppe.

Bilden du har stulit är från en vimmelbildssida för hotell Valhall i kalix som är flera år gammal.

den 3 november 2008 22:46

Kära läsare!
Jag erkänner att jag försökte lura er.
Jag räknade inte med att ha kriminalinspektör bland läsarna.
Tacka honom/henne - personen i fråga ledde er rätt när jag försökte lura er.

Utredaren vs. FUF 1-0

1 kommentar:

Anonym sa...

Lika bra att vara ärlig hela tiden ;) haha fast jag älskar de du skriver, men det finns folk som verkligen kan mycket som läser också

Har du en favorit blogg?
Just nu kan du nominera din favorit blogg i min blogg under inlägget "Vem blir månadens blogg?"
Kanske du vill nominera din blogg till och med?