onsdag, november 05, 2008

Valvaka 04.30

Klockslag: 04.30
Dryck: Vatten
Mat: Sporadiska chips med riklig mängd dipp.
Valvaka: CNN och Filip & Fredrik.
Känsla: Håll segertalet nu!
Plus: Segertalet kommer allt närmare.
Minus: Uppstötningar med riklig mängd dipp.

Jag är beredd att gråta. Rysningarna kommer att....

(Den andre valvakaren skjuter in en kommentar: Min vapendragare fick sms nu. Tjugo över fyra. Det finns ingen som skulle skicka sms till mig tjugo över fyra en tisdagsnatt. Betyder det att jag är oroande gammal? Hade jag fått sms tjugo över fyra en tisdagsnatt om jag hade varit ung och häftig?)

....orgasm-skaka min kropp. När Barack Obama går upp till talarstolen i Chicago kommer just det ögonblicket vara ofattbart stort.

Dagen D.
Kennedy.
Månlandningen.
Martin Luther Kings "I have a dream".
Svenskt brons i USA-VM i fotboll.
Barack Obama.

USA's förste svarta president. Jag vill bara förtydliga - Barack vinner. Sorry McCain. Du förlorar. Obama vinner. Negerseger.

Det kommer bli oerhört vackert...

Inga kommentarer: