tisdag, november 04, 2008

Carolina Gynning inför valet inatt

Nu får ni tro vad fan ni vill.

----------------
Subject: SV: McCain vs. Obama
From:
carolina@gynning.net
Date: Tue, November 4, 2008 10:22

To: fuftheblog@gmail.com
----------------
>hej Carolina!

>Hoppas allt är bra med dig och först och främst måste jag >tacka för en riktigt underhållande blogg!
>
>jag driver bloggen http://fuckyoufashionists.blogspot.com/ >och håller på med en kändisspecial inför valet i USA.

>Vem av Mccain och Obama tror du vinner valet?

>Vänligen,
>FUF


hej...
Jag har fullt upp just nu och har inte möjlighet att svara på frågor. är de till någon tidning eller bara en blogg?

Jag återkommer imorgon så svarar jag på de frågor du har om valet.

Best regards,
Carolina Gynning

it's a gynning production @ www.gynning.net

For questions, contact:
Mika Kjellberg
mika@mikas.se
+46 708 401 6**

Inga kommentarer: