torsdag, november 13, 2008

Svettiga World of Worldcraft

Nu har det nya World of Worldcraft släppts. Ni vet, långa köer innehållandes svarthåriga och finniga mer eller mindre ungdomliga gestalter utanför spelbutikerna.

Det kommer dessutom de närmsta veckorna att vara oerhört lätt att se vilka av dina MSN-kontakter som spelar. Titta efter statusen Upptagen efter midnatt på vardagar.

Magnus Eriksson på Aftonbladet skriver:

Täta tallskogar täcker Grizzly Hills. Kristallgrottor breder ut sig under det magiska tornet Nexus. Och i nordiskt inspirerade Howling Fjord blickar vikingafolket vrykuls ned mot inkräktarna från höga klippor. Hela landskapet känns mer sammanhållet, som en verklig värld som legat och ruvat och helst inte velat bli störd.

Jag tyckte att Magnus sammanfattade det rätt bra där...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah tönt. Måste man vara finnig och svarthårig för att spela WoW ? Jag lovar att jag ser bättre ut än dig och jag har ej svart hår men spelar ändå WoW. Finnar har jag ej heller, och har lite av ett modell-ansikte. Så sluta skriv massa skit.

Anonym sa...

: ) vadå så jag är tönt för jag geekare ,jag tycker jävligt snygg för att vara geek !:D

KAN FOLK SLUTA VARA SÅ JÄVLA FÖRDOMSFULLA NÄR DET GÄLLER FOLK SPELAR DATA SPEL ELLER TV SPEL ?

Anonym sa...

hahahahaha, what? man måste inte ha svarthår för att spela wow..? enda biten jag gillade i detta inlägg var: msn-upptagen efter midnatt :)