måndag, november 03, 2008

Natascha och Dhani har gjort slut!

I mitt förra inlägg publicerade jag informationen att Tyra Banks stöttar Barack Obama och nu känner att jag har mer att delge.

Natasha Peyre har gjort slut med Dhani. Efter att bilden nedan publicerats i Vogue har ryktena gått heta på USA's västkust där det kända svenska paret har bott ett tag nu.

Jag skickade ett mail så fort jag fick se bilden och idag fick jag svar från Natascha.
----------------------------------------
Subject: RE: Hej Natascha
From:
peyreblogg@gmail.com
Date: Wed, November 3, 2008 14:45
To: fuftheblog@gmail.com
----------------------------------------

> Hej Natascha!
>Vill du kommentera bilden i senaste Vogue med dig och den >store killen?
>Vänligen,

>FUF

tja fuf...
assa, tror du folk laser den javla skittidningen? Finns den ens i sverige?

seriost så bryr jag mig inte alls vad folk tror. Dhani sag bilden igar nar vi kakade frukost och han kastade typ mackan i vasken och sen gick han in i vart sovrum och ringde tont-Amit over skype!

om du nu ska gotta dig i att vara den forsta svensk som kommenterar bilden sa kan du fa hans namn iaf. brian westwood heter han. bor typ tva blocks har ifran. vi surfade tillsammans innan men sen blev dhani svartsjuk men vada, vi surfade bara!?!?!

o vad fan vill dhani egentligen med att sura? han har varit med i ett band som hette a-teens??? jag borde ju snea helt att han va med dar.

kommer detta att publiceras nanstans? skicka till dhani o hor egentligen vad han och marie serneholt sysslade med pa hotel ibis i motala sa har ni nagot att skriva.

nu ska jag o brian ner och morgonsurfa lite.
//Nat.


Jag är helt paff. Vad ska jag göra av denna nyheten nu?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vad klockrent!
Skön blogg
/t

Anonym sa...

Motala! hahahaha! Jag bor där!

Anonym sa...

Hej alla snyggingar i blogg världen!!

Ni har väl inte glömt bort tävlingen där du kan vinna en goodiebag värd 3400kr om du vinner första pris, kommer du på andra plats vinner du en goodiebag värd 1900kr.

Två vinnare dras på fredag.
Har du inte tävlat ännu så gör det NU!
Smygtitt på innehållet av goodiebagen finns på sidan.


--> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

Anonym sa...

Har du missat det faktum att natacha använder bokstäverna Å Ä Ö? Hon skriver ju sin blogg i LA, och tro det eller ej men hon använder de bokstäverna, så vf ska hon inte göra det i ett mejl också?

Anonym sa...

Va det där ett försök till o va rolig?

Anonym sa...

Oj, vad kul du är. Inte.

Killen på bilden heter inte Brian Westwood, vet inte vad han heter på riktigt, riktigt men han kallas iaf för DJ Tjoppe.

Bilden du har stulit är från en vimmelbildssida för hotell Valhall i kalix som är flera år gammal.