torsdag, oktober 02, 2008

Att gå på opera i en biosalong

Vem fan går på opera och konserter på en bio? Tydligen är det en fluga just nu. Livesändningar från New York som folk över hela världen kan se - på bion.

Och om man nu kollar en hurtig opera i biosalongen - vad äter man då? Att popcorn och en stor cola skulle vara aktuellt tvekar jag på. Vad är deras substitut? Snittar och champagne?

Sista frågan är väl egentligen den fråga som väcker störst intresse hos mig:
- Vad har man på sig när man går till bion för att titta på en opera? Frack? Kostym? Jeans?

Jag är helt förvirrad - men långt ifrån förvånad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej checka in min nya blogg! :D Jag har nyligen startat den för personer vilsna i kärleken. För att hjälpa tjejer och killar att komma back on track så att säga!
http://lovedisaster.blogg.se/