lördag, oktober 18, 2008

Kan vi inte skippa hatet mot USA?

Kan vi inte ta och lägga ner hatet mot USA? Det är ute. Det är camoflagefärgat, så att säga.

Idag i tidningen var "Dagens Fråga":
Ska vi införa Euro i Sverige?
Då var där en sån äcklig liten överinläst USA-hatare som svarade:
- Nej, det blir alldeles för mycket USA med gemensam valuta.


Ledsen om jag gör några av er ledsna nu men här är lite fakta: Allt som är dåligt kommer inte från USA. Alla krig, missfall och könssjukdomar kommer inte från USA. True story!

5 kommentarer:

Mattis sa...

Är det bara jag som har för mig att de har dollar i usa? :O

Anonym sa...

Mjo, jag håller med. Vad har för övrigt USA med Euro att göra liksom?!

Anonym sa...

du bloggar för sällan.

Anonym sa...

Tack. USA är ett fantastiskt land. men du..fuckyoufashionists..OC är fortfarande inte bra!!

Johannes Bergkvist sa...

hahaha. Usa är ett land, och bör väl ha en gemensam valuta. IQ-befriade människa som kommeneterade. haha.
Jag diggar USA, men finns grejer som jag inte tycker om. Men det finns det överalllt.